Købnerhus - kirkens lejligheder

Menighedens Ressource

Ledige lejligheder

Udover kirkebygningen ejer menigheden Købnerhus. Købnerhus består af to opgange, lærdalsgade nr. 5 og 7 som støder op til kirkebygningen. Her bor mennesker i forskellige aldre (fortrinsvis unge). Størstedelen af dem er en del af kirken og deltager aktivt i menighedens aktiviteter.

I Købnerkirken har vi en vision om at anvende Købnerhus som en ressource for menigheden og lokalområdet ved, at beboerne bidrager aktivt til kirkens arbejde. Der vil derfor til boligerne være knyttet en eller flere frivillige opgaver, som så vidt muligt tager udgangspunkt i den frivilliges passion og matcher menighedens behov samt ønsker.

Dette vil komme til udtryk i en ansættelsesaftale som frivillig medarbejder i Købnerkirken på ca. 4 timer om ugen pr. lejemål med en forventning om, at medarbejderne/beboerne ønsker at være en aktiv del af vores menighed.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os.

Er du interesseret i at være en del af fællesskabet og leder efter en bolig?

Lejlighederne i Købnerhus bliver ledige, når nuværende beboere flytter ud. Ønsker du at blive informeret næste gang, der er en ledig lejlighed og mulighed for at sende en ansøgning? Så tilmeld dig nyhedsbrevet eller følg med løbende under "Købnerhus" på vores hjemmeside.