KøBU

Købnerkirkens Børn & Unge

KøBU er Købnerkirkens børne- og ungdomsforening. Målgruppen for foreningens arbejde er alle børn og unge i alderen 0-30 år. Foreningen er skabt for, at gøre det nemmere for vores børne- og ungdomsgrene, at lave lige det de vil.

KøBU er en del af BBU (Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund). Igennem BBU kan vi søge støtte til diverse aktiviteter og materialer, og da BBU er en del af DUF (Dansk Ungdoms Fællesråd), har vi også mulighed for at søge støtte der. Vores medlemskab hos BBU, gør at vi kan søge op til 1.500 kr. pr. medlem. Det er rigtig mange penge pr. medlem.

Det koster 100 kr. om året, at være medlem af KøBU. Heraf går 10 kr. til BBU, der administrere alle vores medlemmer, støtter vores arbejde finansielt, og hjælper os med at være foreningen.

Medlem af KøBU?

Du kan melde dig ind ved at skrive ”Købner” til 54 54 12 12 eller ved at scanne QR-koden nedenfor.

Bestyrelsen i KøBU består af:

Simon Jul Weidich Boeriis

Mayken Mossin Ibberskov Rødvig

Næstformand og repræsentant for Købnerkidz

Emilie Quistgaard

Kasserer

Emma Weidich Boeriis

Sekretær og repræsentant for Amagerbrospejderne

Ulrikke Martini Reinhold

Repræsentant for Købnung

Lars Magnus Lund Christensen

Intern revisor

Har du brug for at høre mere om KøBU?

Så er du velkommen til at kontakte Simon Jul Weidich Boeriis: simonjul25@gmail.com

KØBU´s bestyrelse:

Fra venstre; Ulrikke, Emilie, Emma, Simon og Mayken